poniedziałek, 23 listopada 2015

KONKURS!

Cześć wszystkim. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zrobieniem konkursu i w końcu znalazłam chwilę czasu i motywację, żeby go zrobić. Tutaj krótko przedstawię zasady a szczegółowe instrukcje znajdziecie w dalszej części posta!

Konkurs trwa od 23.11 do 16.12 
Zgłaszać się można do północy. Wyniki podam następnego dnia (17.12)
(stwierdziłam, że to idealny czas, akurat na święta paczka będzie u zwycięzcy)

Konkurs rusza jednocześnie na facebooku (tutaj link) i na blogu. Zgłaszać się można w jednym i drugim miejscu. Wszystko co musicie zrobić to polubienie mojej strony, posta, zostawienie komentarza, tak jak pisałam, szczegółowe zasady znajdziecie w dalszej części posta.

TERAZ NAJWAŻNIEJSZE - NAGRODY
Do wygrania jest 7  moich bransoletek i kolczyki od firmy OTIEN. Jedna osoba zgarnia wszystko. Nagrody widzicie już na zdjęciu konkursowym, jednak szczegółowy opis każdej pozycji znajdziecie po rozwinięciu posta. 


Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie!




 Krótko o zasadach konkursu. Każdy uczestnik gromadzi punkty w zależności od aktywności. Poniżej podaje punkty, które musicie wykonać:

Jeśli chodzi o blogerów:
1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga,
2. Umieść komentarz pod tym postem (informacja o tym, że bierzecie udział i jakie punkty wykonaliście - do komentarza można później dopisywać kolejne punkty),
3. Umieść podlinkowany baner informujący o konkursie na pasku bocznym swojego bloga (baner znajdziecie na moim pasku bocznym - po prawej stronie),

Użytkownicy facebooka:
4. Polub moją stronę na facebooku (TUTAJ LINK),
5. Udostępnij grafikę konkursową na swojej tablicy,
6. "Polub" post konkursowy,
7. W komentarzu pod postem daj znać, że bierzesz udział w konkursie!
i punkt dodatkowy:
8. W komentarzu pod postem oznacz trzy osoby, które zapraszasz do udziału w konkursie

UWAGA! 
Zwycięzce wyłoni losowanie.
Jeśli ktoś bardzo nie chce spełnić któregoś warunku, nie musi!
1 punkt = 1 los

Teraz przejdźmy do nagród:

1. Dwie bransoletki z koralików (jedna zaciskana, druga wiązana)
2. Bransoletka z siatki jubilerskiej, z drobnymi koralikami w środku.
3. Gruba, pleciona w warkocz, kolorowa bransoletka.
4. Prosta bransoletka z serduszkiem, niby lilou, zaciskana.
5. Bransoletka pleciona makramą, z koralikami - zaciskana.
6. Bransoletka z kolorowych drucików, z koralikami.
7. Kolczyki, które dostałam od firmy OTIEN. Niestety nie mogę
nosić kolczyków, więc postanowiłam oddać je wam.

To by było na tyle. Życzę wszystkim miłego dnia.
Raz jeszcze zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!


20 komentarzy:

  1. Z chceciawezme udzial,blog juz obserwuje zaraz zrobie dalsze zasady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wzięcie udziału w konkursie, masz 2 punkty.
      Czekam na spełnienie kolejnych warunków.
      Powodzenia :*

      Usuń
  2. O jaa takie cuda do wygrania ^^ *_* Chceee ^^^^
    1. Obserwuję bloga :D
    2.Biore udział :D
    3.Baner na blogu grlfashion.blogspot.com
    4 nie
    5lubie na fb jako Aneta P.....
    6udostępniłam post
    7 polubiłam post :D
    8 nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za udział w konkursie.
      Delikatnie zmieniłam zasady, więc jeśli chcesz to możesz jeszcze zostawić komentarz pod postem na facebooku, bez oznaczania znajomych.
      Jak na razie masz 6 punktów!
      Powodzenia :*

      Usuń
  3. Oczywiście, że obserwuję. Piękna biżuteria. Zazdroszczę talentu. Niestety nie noszę bransoletek :( Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że obserwuję. Piękna biżuteria. Zazdroszczę talentu. Niestety nie noszę bransoletek :( Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne nagrody *,*
    1. Obserwuję
    2. Chcę wziąć udział
    3. Już jest :)
    Dziękuję za miłe słowa u mnie, obserwowałam już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za wzięcie udziału w konkursie, masz 3 punkciki ;-)
      Powodzenia :*

      Usuń
  6. Super konkursik :)

    1. Obserwuje
    2. z chęcia wezme udział
    3. dodam baner jak znajde chwile czasu w ciagu kilku dni :)

    plus
    Zapraszam serdecznie na konkurs do wygrania okulary ze sklepu firmoo.com
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wzięcie udziału. Otrzymujesz 2 punkty.
      Powodzenia :*

      Usuń
  7. Z chęcią wezmę udział :)
    1. Obserwuje
    2. Biorę udział
    3. Baner na blogu: sart-world.blogspot.com
    6. Polubiłam post jako Sylwia B...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wzięcie udziału ;-)
      4 punkty, powodzenia :*

      Usuń
  8. Wszystkim powodzenia :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział! W końcu znalazłam czas, żeby się zgłosić :D
    Wszystkie punkty wypełnione. O. :3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział ;) Takie cuda do wygrania...
    Obserwuję jako Jowita Puzio
    Baner http://blog-pelen-kolorow.blogspot.com/
    Lubię post i fanpage na fb jako Jowita Puzio
    Udostępniłam na fb https://www.facebook.com/jowita.puzio/posts/1067559269942035?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nagordy i ogólnie świetny blog ;3 Chętnie wezmę udział :)
    1.Zrobione :D
    2.jest
    3.umieściłam :)
    Co do fb:
    4.gotowe
    5.nie udostępniłam
    6.polubiłam
    7.gotowe
    i dodatkowy :
    8.zaprosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy do wygrania ;* Biorę udział
    1.Jest
    2.jest
    3.Nie umieściłam ( ale umieszcze )
    4.gotowe
    5.nie udostępniałam
    6.polubiła,.
    7.gotowe
    8.zaprosiłam
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.