poniedziałek, 12 października 2015

Moje zakupy w Pasart.pl

Hej, hej. Dziś kolejny post z serii "moje zakupy". Tym razem paczka od SKLEPU PASART. Najbardziej w sklepie urzekły mnie zawieszki emaliowane, które są nowością. Postanowiłam je zamówić, przy okazji, jak to zwykle bywa, paczka bardzo się rozrosła. Kupiłam naprawdę sporo rzeczy, więc będzie co oglądać. W następnych postach pokażę bransoletki zrobione między innymi z nowych, grubych rzemyków i przepięknych emaliowanych zawieszek.




1. Sznurki:
Sznurki satynowe z połyskiem. Zamówiłam je specjalnie do dysku kumihimo.
Zamówiłam 10 kolorów. Sznurki są pakowane po 3/4 metry. Są dobrej jakości i mają dobrą cenę.
Zamszowe rzemyki. Mają przepiękne, pastelowe kolor. Cena była dość dobra, jakość jest świetna.
Rzemyki takie mają jeden minus, dość szybko się zużywają (jak to rzeczy z zamszu).
Pakowane po 95 cm. Cena: 0,59 zł.
Grube rzemienie szyte. Na drugim zdjęciu pokazałam tylko te 5, bo mają bardzo fajną fakturę.
Pierwsze 4 mają wypukłe elementy, piąty ma efekt brokatu. Moim zdaniem przy
bransoletkach prezentują się świetnie. Kupiłam je w promocyjnej cenie, dlatego też
 nie mogłam się powstrzymać i wzięłam ich dość dużo.
Sznurki woskowane, bawełniane 1,5 mm (z lekkim połyskiem).
Pakowane po 5m. Cena: 0,89 zł/sztuka
2. Igły:
Krótsza to Igła do nawlekania koralików 55mm, grubość 0.5mm, oczko 0.2x2mm
Długa igła także służy do nawlekania. Ma długość 120mm, grubość 0.7mm, oczko 0.3x2mm
Kosztowały 0,79 zł (sztuka)
3. Półprodukty:
Tutaj wszystko, czego mi akurat brakowało. Gumka do koralikowych bransoletek 0,99 zł  za 5m.
Karabińczyki: srebrne 22 szt - 1,59 zł, złote 22 szt - 1,59 zł.
Końcówki zaciskowe płaskie 22 mm - 10 szt . Kosztowały: 1,49 zł
 4. Siatki jubilerskie:
Siatka jubilerska. Pojawiła się moda na bransoletki z takiej siateczki.
Bardzo chciałam czarną, niestety nie było. Wzięłam tylko dwie na próbę.
Mają otwór o szerokości 8 mm, długość: 20 cm. Cena: 0,29 zł/sztuka

5. Przekładki:
Akurat trafiłam na promocje przekładek, specjalnie domawiałam je na drugi dzień.
Używam ich do pandorek, o których pisałam w poprzednim poście.
Przekładki to generalnie dość droga sprawa, kosztują nawet do 0,90 zł za sztukę.
Te przekładki pakowane były po 5 sztuk. 

6. Zawieszki:

Zawieszki które zamawiałam dla Cioci. Kulka kosztowała ok. 6 zł.
Zawieszki emaliowane. Moim zdaniem są przeslodkie.
 Są dość drogie, kosztują ok. 2 zł/sztuka, ale myślę, że warto. 
Zawieszki z butem  (dla piłkarzy czy biegaczy) - 1,69 zł za 3 sztuki,
Łączniki "love" długość 25 mm - 0,49 zł za sztukę,
Zawieszki z kotem: 0,99 zł i 0,79 zł za sztukę.
7. Łączniki:
Łączniki z nieskończonością. Tutaj byłam trochę zawiedziona zakupem,
ale wina była całkowicie po mojej stronie. Zawieszki są bardzo malutkie,
 ale przez pośpiech nie sprawdziłam, jakie mają wymiary.
Malutka, złota zawieszka 14x6 mm - 0,69 zł,
Średniej wielkości łączniki - 23x8 mm - 0,79 zł/ sztuka
Duży łącznik z napisem love 39x12 mm - 1,49 zł.
Jak na łączniki z nieskończonością były one dość drogie, ale jakość jest bardzo dobra.

 Generalnie jestem zadowolona z zakupów. Jeśli ktoś chce zamówić naprawdę dobre półfabrykaty to polecam sklep Pasart - tutaj link


PS Chciałam Wam polecić stronę, sklepu z dekoracjami do domu. Sklep właśnie rozkręca swoją działalność i zorganizował akcję, w której za zalogowanie się na stronie dostajecie bon zakupowy, komplet pościeli lub inne dekoracje do domu. Akcja kończy się za 13 dni. TUTAJ LINK!

25 komentarzy:

  1. świetny blog. Bede wpadać czesciej. Moze wspólna obserwacja? Ja juz obserwuje. Zapraszam do mnie http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy. :D Rzemienie szyte to moja słabość, ale nie wiem z czym je zużywać. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam na to sposób, doskonale łączą się z emaliowanymi zawieszkami, o tym w najnowszym poście!

      Usuń
  3. fajny post:) Może wspólna obserwacja?? ja już obserwuje evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post,
    obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetne rzeczy :)

    obserwuje :)

    miczagblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo ładny arsenał przygarnęłaś;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego kupiłam, ale warto!

      Usuń
    2. ja mam mnóstwo tego typu ozdób które mi się walają po szafkach bo ich koniec końców... nie noszę;p

      Usuń
  7. Ale fajne zakupy :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, fajne. Uwielbiam robić u nich zakupy!

      Usuń
  8. Świetne rzeczy <3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają. Najbardziej zawieszki!

      Usuń
  9. Uwielbiam Pasart! Super zakupy! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich uwielbiam, nawet udało mi się nawiązać z nimi małą współpracę, ale o tym już niedługo!

      Usuń
  10. Świetne :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ile ciekawych rzeczy ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.