sobota, 5 września 2015

Zmiany, zmiany...

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam nazwę (adres) bloga. Poprzednia nazwa była dość nieczytelna, ciężka do zapamiętania, zapisania, wymówienia.. więc generalnie słaba. Przez kilka ostatnich dni próbowałam ogarnąć moją stronę na facebooku, uaktywniłam się na instagramie (ZAPRASZAM TUTAJ), dodatkowo miałam kilka zamówień. Jakoś udało mi się to wszystko doprowadzić do porządku. Została jeszcze zmiana logo i wyglądu bloga i strony na facebooku. 

Co do obecnej nazwy bloga.. Na tej stronie chciałabym prezentować nie tylko bransoletki, ale też inne wykonane przeze mnie rzeczy. Zgodnie z poprzednią tematyką, najczęściej wstawiać będę bransoletki, jednak jest sporo rzeczy, sporo fajnych pomysłów, które sama wykonałam (wypróbowałam) i chciałabym się nimi podzielić (może kogoś to zainspiruje). Podsumowując. Na blogu raz na czas pojawią się posty z trochę inną tematyką (jednak wszystko w obszarze handmade'u).

Tak na wprowadzenie, w pierwszym poście pokażę bransoletki które najbardziej lubię, te, z których jestem najbardziej zadowolona i te, które najczęściej noszę (nigdy wcześniej tego nie robiłam).

Zapraszam na stronę na facebooku i profil na instagramie!














2 komentarze:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.