sobota, 26 września 2015

Trochę prywatnie - Kraków

Hej. Wracam po dłuższej przerwie, przez ostatni tydzień byłam na krótkich wakacjach, teraz niestety się rozchorowałam. Resztką sił dodaję post i zabieram się za zamówienia, których trochę się nazbierało przez ostatni czas. Na początek kilka zdjęć z Krakowa. W Krakowie udało mi się spotkać z Dominiką (tutaj link do bloga). Dominika w krótką chwilę nauczyła mnie robić bransoletki beadingowe (z malutkich koralików). Nie wiem jak jej się to udało, ale bardzo za to dziękuję!

CUPCAKE CORNER BAKERY. Najlepsze babeczki na świecie. Polecam!


Tutaj bransoletki, które zrobiłam specjalne dla Dominiki. Mam nadzieję, że trafiłam w jej gust (ale chyba tak, bo właśnie dostałam snapa z moją bransoletką).


Na pierwszym zdjęciu po prawej, bransoletka którą dostałam (jest przepiękna), a po lewej moja pierwsza beadingowa bransoletka. Na drugim zdjęciu zakładka zrobiona przez Dominikę, to już wyższy poziom beadingowego wtajemniczenia, nie wiem czy kiedyś uda mi się zrobić coś takiego.


 Przez ten tydzień dostałam kilka paczek, pochwalę się nimi w kolejnym poście. Były to między innymi paczki od pasart.pl oraz od kadoro.pl (ale o tym w kolejnych postach).



PS. OGLĄDAJCIE DOMINIKĘ W NIEDZIELE O 20:00 W MUST BE THE MUSIC


1 komentarz:

  1. Jeszcze raz dziękuję za niesamowity dzień :3
    Pewnie, że trafiłaś! Uwielbiam je! :D
    Mówiłam, że się nauczysz, to nie chciałaś mi wierzyć :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.